Київська область, Славутицька ЗОШ №3П`ятниця, 24.11.2017, 08:41

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Виховна робота | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
вчителям [14]
головна [364]
До уваги учнів, батьків, вчителів! [8]

Наше опитування
Чи подобається вам ЗОШ №3?
Всього відповідей: 36

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                       

                                                                     Організація виховної та позакласної роботи в школі 
 
Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у 
виховній роботі школи є: 
 - реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі; 
 - залучення молоді до національної та світової культури; 
 - збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління; 
 - виховання патріотизму, громадських якостей особистості; 
 - забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів; 
 - виховання в них життєвої компетентності. 
 Для реалізації цих завдань у школі складаються плани виховної роботи, спрямовані на виконання державних, регіональних, міських програм, заходів, та затверджуються директором школи. Плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, конкурси, участь у міських заходах.  Метою виховання є формування морально-духовної життєво є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу. У процесі привласнення особистістю вироблених людством морально-духовних цінностей коригується її потребнісна, когнітивна та діяльнісна сфери. Загальній меті виховання підпорядковується спеціально спроектована система супідрядних, поетапно конкретизованих цілей за напрямами виховання, сконцентрованих на вихованні цінностей природи, культури, соціальних цінностей та цінностей «Я». Послідовне досягнення цих цілей дедалі більше наближає вихователя до мети як ідеального образу вихованої особистості.

Модель випускника ЗОШ №3

У своїй роботі педагогічний колектив керується   Кодексом етики
 
                                                         Нормативні документи
 

Наказ МОН № 641 від 16 червня 2015 року «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;

Наказ МОНвід 07 вересня 2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».

Лист ІМЗО від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 “Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”

Наказ МОН № 768 від 16 липня 2015 року "Про національно-патріотичне виховання в системі освіти"

Перелік програм виховної роботи, рекомендованих МОН України та науково-методичною радою КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»

Лист МОН України від 20.07.2016 № 1/9-385 «Про проведення 1 вересня 2016 року Першого уроку»

Методичні рекомендації щодо проведення Першого урокуу навчальних закладах Київської області 

 

Вхід на сайт

Ми у фейсбуці

La Strada

Підготовка до ЗНО

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz


  • Copyright MyCorp © 2017